Δώσε βάση στην πενιά!

Τρίτη 15 Φεβρουαρίου 2011

ΕΡΕΥΝΑ ΤΣΟΥΡΕΚΙΟΥ Νο8: Karaköy Güllüoğlu






Καλή χρονιά σε όλους και πολλές ευχές για υγεία ευτυχία και μπόλικη νοστιμιά στη ζωή. Επίσης, καλές απόκριες (φτάνουν όπου να 'ναι)!

Μετά από αρκετό καιρό απουσίας από τις έρευνες επανερχόμαστε με το έβδομο επεισόδιο της επιτυχημένης σειράς "Τα τσουρέκια" με guest star έναν Τούρκο αυτή τη φορά!
Ένα προϊόν από το ζαχαροπλαστείο Karaköy Güllüoğlu στο Σύνταγμα. Με την πρώτη ματιά θαμπώνεσαι από τα σιροπιαστά, αλλά αν ρισκάρεις και επιλέξεις το αρτο-ποίημα ετούτο σίγουρα θα ανταμειφθείς!

Πολλοί θα βρεθούν να μας κατηγορήσουν πως ακολουθούμε και εμείς τη μόδα των καναλιών με τις τούρκικες σαπουνόπερες. Όχι, όμως, αυτό δεν αληθεύει αγαπητοί μου! Και η απόδειξη δεν είναι άλλη από μια καλή μπουκιά από το τούρκικο αυτό τσουρέκι! Αμέσως πλημμυρίζεις από τα αρώματα της μαστίχας που είναι το βασικό, κατά τη γνώμη μου, συστατικό ενός επιτυχημένου πολίτικου τσουρεκιού.



Το στρουμπουλό αντικείμενο του πόθου!


Ένα τσουρεκάκι τάπα, μιάς και δεν είναι φουσκωτό και φανταχτερό αλλά μάλλον κοντό.
Όσον αφορά τη γεύση κυριαρχεί η μαστίχα, έχει ισορροπημένη αναλογία ζάχαρης και μια ευχάριστη επίγευση πορτοκαλιού!
Η υφή του σχετικά μαστιχωτή, χωρίς υπερβολές και αρκετά πυκνή!
Προκάλεσε, πραγματικά, τον ενθουσιασμό μου όταν το πρωτοανακάλυψα!




 Τυχεροί αναγνώστες, προλάβατε και είδατε εικόνες από αυτό το τσουρέκι!



Αποτελεί την προσωπική μου επιλογή για το νούμερο ένα της τσουρεκοέρευνας και αναλαμβάνω την ευθύνη, προσωπικά!

Τα λόγια είναι περιττά!

Βαθμολογία: 9,0/10,0!!!!!

Εύγε!




Παρ' όλα αυτά οι έρευνες συνεχίζονται...








Έρευνα τσουρεκιού Νο 1: Απολλώνιον Bakery-Patisserie
Έρευνα τσουρεκιού Νο 2: Χατζής (απλό τσουρέκι)
Έρευνα τσουρεκιού Νο 3: Χατζής (γεμιστό με κάστανο)
Έρευνα τσουρεκιού Νο 4: Κωνσταντινίδης (απλό)
Έρευνα τσουρεκιού Νο 5: Κωνσταντινίδης (γεμιστό με σοκολάτα)
Έρευνα τσουρεκιού Νο 6: Τα Γιάννενα
Έρευνα τσουρεκιού Νο 7: Κωνσταντινίδης (γεμιστό με κάστανο)

6 σχόλια:

paraxeno pirouni είπε...

Δεν παρακολουθώ τούρκικα σίριαλ, αλλά η σειρά "Τα τσουρέκια" ομολογώ πως έχει προκαλέσει το ενδιαφέρον μου! Θα την έπαιρνα και σε DVD! :-)

Χε χε, το μαγαζί το ξέρω, έχω φάει μπακλαβαδάκια και σιροπιαστά από 'κει τα οποία ήταν φανταστικά! Για τσουρέκι δεν ήξερα, next time!
Το μείον είναι οι τιμές τους όμως, που είναι κάπως τσουχτερές...

Εφη είπε...

Με βάζεις σε σκέψεις ....έχω να κατέβω στο κέντρο...πολυυυυύ καιρό!! Λες να έχει την τιμητική του? Είναι και αυτές οι στάσεις εργασίας...πφφφφ!! Για να το λες θα αξίζει και τον κόπο και τα λεφτά του!

Penelope είπε...

Και είχα μείνει με την απορία, για το ποιό τελικά τσουρέκι θα πάρει το άριστα 10!!

manetarius είπε...

ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥΟΥΟΥΟΥ!!!
Εχω δίπλα στο σπίτι μου αυτόν τον Καραγκιούλογλου! :))))))))))))))

kostaslogh είπε...

μα να ψάχνω εδώ και μια ώρα να βρώ το δικό μας Καραγκίογλου και να μην το βρίσκω!!!αίσχος!!!αλλά και στου βοδιού το κέρατο να είναι θα το βρώ ,δεν μου γλιτώνει!!
Όχι ότι βλέπω κι εγώ τουρκικές σαπουνόπερες αλλά αποκαλύπτομαι μπροστά στα προσόντα των εξ ανατολών μάγων του γλυκού!Απ ότι έμαθα στο ψάξιμο τα γλυκά έρχονται άψητα από Κωνσταντινούπολη και ολοκληρώνονται εδώ ,περίπου ορίτζιναλ δηλαδή.
Για ένα τσουρέκι με τέτοιες περγαμηνές από έναν ακριβοδίκαιο αλλά έμπειρο κριτή θα κινήσω γη και ουρανό αγαπητέ συνάδελφε!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΑΡΓΩ ΛΙΓΑΚΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΑ ΕΡΧΟΜΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΝΕΑ ΣΟΥ.ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.
ΚΑΛΑ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΓΗ ΚΙ ΟΥΡΑΝΟ ΓΙΑ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΤΣΟΥΡΕΚΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!